1555: Εξυπηρέτηση online για ΕΚΦΑ, ΟΠΕΚΑ και ΔΥΠΑ

Κοινοποίησε το
1555: Εξυπηρέτηση online για ΕΚΦΑ, ΟΠΕΚΑ και ΔΥΠΑ
Το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προσφέρει πλέον άμεση και ενοποιημένη επικοινωνία των πολιτών με το Δημόσιο.
Μέσω του 1555, οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν εξυπηρέτηση για δέκα φορείς, ανάμεσά τους οι e-ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ, ΔΥΠΑ, Επιθεώρηση Εργασίας, Υπουργείο Εργασίας (Εργασιακές Σχέσεις), ΝΑΤ, ΤΕΚΑ, ΜΤΠΥ, καθώς και υπηρεσίες Κοινωνικής Αλληλεγγύης και της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.
Από την 1η Σεπτεμβρίου, το κέντρο δίνει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης ατόμων με προβλήματα ακοής, στην ελληνική νοηματική γλώσσα, μέσω βιντεοκλήσης στην πλατφόρμα 1555.gov.gr.
Η νέα υπηρεσία αποτελεί μέρος της συνεχούς ψηφιακής αναβάθμισης του τηλεφωνικού κέντρου 1555, αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία με στόχο την παροχή ίσων ευκαιριών πρόσβασης σε όλους τους πολίτες.
Από την έναρξη λειτουργίας του, τον Ιούλιο του 2021, το 1555 έχει εξυπηρετήσει περισσότερες από 12,8 εκατομμύρια κλήσεις, ενώ έχουν υποβληθεί πάνω από 93.000 ψηφιακά αιτήματα.
Μόνο μέσα στο 2025, έχουν κατατεθεί 25.000 ψηφιακά αιτήματα, αριθμός που αυξάνεται συνεχώς.
Ο μέσος χρόνος αναμονής για την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι μόλις 17 δευτερόλεπτα, γεγονός που επιβεβαιώνει την αποτελεσματικότητα, την οργανωτική επάρκεια και την υψηλή κατάρτιση του προσωπικού.
1555: Εξυπηρέτηση online για ΕΚΦΑ, ΟΠΕΚΑ και ΔΥΠΑ
Πώς λειτουργεί η Ψηφιακή Εξυπηρέτηση μέσω του 1555
Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήματα για θέματα που αφορούν τον ΕΦΚΑ, τον ΟΠΕΚΑ, τη ΔΥΠΑ και άλλους φορείς, μέσω της υπηρεσίας Ψηφιακής Εξυπηρέτησης του 1555.
🖥️ Διαδικασία online βήμα-βήμα
- Επιλέγετε τον φορέα για τον οποίο θέλετε να υποβάλετε το αίτημα.
- Διαλέγετε τη θεματική ενότητα, το θέμα και το υποθέμα που σας ενδιαφέρει.
- Πατάτε «Σύνδεση» και εισέρχεστε με τους προσωπικούς κωδικούς Taxisnet.
- Συμπληρώνετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας (με υποχρεωτική την αναγραφή τηλεφώνου).
- Περιγράφετε το αίτημά σας στο πεδίο «Ερώτηση / Αίτημα» και, αν χρειάζεται, επισυνάπτετε σχετικά αρχεία.
- Πατάτε «Υποβολή» και λαμβάνετε ενημέρωση για την πορεία του αιτήματος σας ηλεκτρονικά.
Η διαδικασία είναι απλή, ασφαλής και πλήρως ψηφιοποιημένη, εξασφαλίζοντας άμεση εξυπηρέτηση χωρίς αναμονή ή φυσική παρουσία.
1555: Εξυπηρέτηση online για ΕΚΦΑ, ΟΠΕΚΑ και ΔΥΠΑ
📌Πηγή
Δείτε Περισσότερα:
📌 Όλη η Αρθρογραφία ΕΔΩ
📌Θέσεις Εργασίας ΕΔΩ
📌ΔΥΠΑ ΕΔΩ
📌Ενημέρωση – Επιδόματα ΕΔΩ
📌Εργασιακά Νέα ΕΔΩ
📌Οικονομία ΕΔΩ