Τι αλλαγές επέρχονται στις προσφορές και τις εκπτώσεις – Η «παγίδα» μεταξύ παλιάς και νέας τιμής

Κοινοποίησε το
Τι αλλαγές επέρχονται στις προσφορές και τις εκπτώσεις – Η «παγίδα» μεταξύ παλιάς και νέας τιμής
Εντείνεται το πλαίσιο ελέγχου σχετικά με την επισήμανση των τιμών πριν και μετά τις εκπτώσεις, με σκοπό την προώθηση της διαφάνειας και την ενημέρωση των καταναλωτών. Καθιερώνεται νέος Κώδικας Δεοντολογίας για εκπτώσεις, προσφορές και προωθητικές ενέργειες, όπως ανακοινώθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Οι διατάξεις του κώδικα εστιάζουν στην προστασία των καταναλωτών από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως τις παραπλανητικές διαφημίσεις, και στην καθοριστική ρύθμιση των όρων προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών.
Οι επιχειρήσεις απαιτείται να παρουσιάζουν ξεκάθαρα τις αρχικές τιμές και τις εκπτώσεις, αποφεύγοντας τεχνάσματα όπως το “bait-and-switch”, που παραπλανούν τους καταναλωτές με προσφορές που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, εντείνονται οι ρυθμίσεις για την επισήμανση των τιμών πριν και μετά τις εκπτώσεις για την διασφάλιση διαφάνειας.
Τι αλλαγές επέρχονται στις προσφορές και τις εκπτώσεις – Η «παγίδα» μεταξύ παλιάς και νέας τιμής
Η νομοθεσία τώρα απαιτεί από τις επιχειρήσεις να αναγράφουν τις εκπτώσεις καθαρά σε ποσοστά και απόλυτους αριθμούς, ενώ κάθε προσφορά θα πρέπει να συνοδεύεται από την κανονική τιμή του προϊόντος και την τιμή μετά την έκπτωση. Ειδικές διατάξεις έχουν επίσης εισαχθεί για τις διαδικτυακές πωλήσεις, όπου οι πλατφόρμες θα πρέπει να δηλώνουν σαφώς εάν ένα προϊόν πωλείται μέσω προσφοράς ή εκπτώσεων.
Τέλος, η νέα νομοθεσία ορίζει αυστηρότερες ποινές για επιχειρήσεις που παραβιάζουν τους κανόνες, ενισχύοντας τους μηχανισμούς παρακολούθησης και εφαρμογής των διατάξεων, καθώς και προστατεύοντας τους καταναλωτές από επιθετικές και αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
Δείτε Περισσότερα: