Παγκόσμιο Σκάνδαλο: Απόκρυφη συμφωνία μεταξύ Google και Meta για Διαφημίσεις στοχευόμενες εφήβους

Κοινοποίησε το
Παγκόσμιο Σκάνδαλο: Απόκρυφη συμφωνία μεταξύ Google και Meta για Διαφημίσεις στοχευόμενες εφήβους
Η Google και η Meta συνήψαν μυστική συμφωνία για την στοχοθέτηση διαφημίσεων σε εφήβους.
Σύμφωνα με τους Financial Times, η Google και η Meta έχουν συνάψει μια κρυφή συμφωνία με σκοπό την στοχοθέτηση διαφημίσεων σε νέους χρήστες του Instagram και του YouTube, παρακάμπτοντας τους κανονισμούς που αφορούν την προστασία των ανηλίκων στο διαδίκτυο.
Η Google ανέπτυξε ένα project για τη Meta, το οποίο σχεδιάστηκε για να στοχεύει χρήστες YouTube ηλικίας 13 έως 17 ετών με διαφημίσεις προώθησης του Instagram και του YouTube. Το project στο Instagram στόχευσε σκόπιμα μια ομάδα χρηστών που καταγράφηκαν ως «άγνωστοι» στο διαφημιστικό σύστημα, αν και η Google γνώριζε ότι οι χρήστες αυτοί ήταν κάτω των 18 ετών.
Η συγκεκριμένη καμπάνια παραβίασε τους κανόνες της Google που απαγορεύουν την εξατομίκευση και στόχευση διαφημίσεων σε άτομα κάτω των 18 ετών, περιλαμβάνοντας την προβολή διαφημίσεων βάσει δημογραφικών στοιχείων.
Η καμπάνια της Meta στο YouTube για την προσέλκυση νεότερων χρηστών στο Instagram αναπτυσσόταν την περίοδο που ο Mark Zuckerberg εμφανίστηκε ενώπιον του αμερικανικού Κογκρέσου τον Ιανουάριο και ζήτησε συγγνώμη για τις περιπτώσεις σεξουαλικής εκμετάλλευσης και κακοποίησης παιδιών στις πλατφόρμες του.
Παγκόσμιο Σκάνδαλο: Απόκρυφη συμφωνία μεταξύ Google και Meta για Διαφημίσεις στοχευόμενες εφήβους
Οι δύο τεχνολογικοί κολοσσοί, που είναι επίσης ανταγωνιστές, ξεκίνησαν την προσπάθεια στα τέλη του 2023, με τη Google να επιδιώκει την αύξηση των διαφημιστικών της κερδών και τη Meta να προσπαθεί να διατηρήσει το νεότερο κοινό της που στρεφόταν στο TikTok.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Zuckerberg ανακοίνωσε ότι η πρόσφατη προσπάθεια για προσέγγιση περισσότερων ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών είχε επιτυχία.
Οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν με τη Spark Foundry, θυγατρική του γαλλικού διαφημιστικού ομίλου Publicis στις ΗΠΑ, για να ξεκινήσουν ένα πιλοτικό πρόγραμμα μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2024. Το πρόγραμμα κρίθηκε επιτυχημένο και δοκιμάστηκε στις ΗΠΑ τον Μάιο, με σχέδια για διεθνή επέκταση και προώθηση άλλων εφαρμογών της Meta όπως το Facebook.
Παρά το γεγονός ότι τα πιλοτικά προγράμματα ήταν μικρής κλίμακας, η Google τα είδε ως ευκαιρία για μια πιο προσοδοφόρα συνεργασία με τη Meta, περιλαμβάνοντας πιο ακριβείς διαφημίσεις στο YouTube και άλλες πλατφόρμες.
Η Google έχει ξεκινήσει έρευνα για τους ισχυρισμούς και το project έχει πλέον ακυρωθεί. Η εταιρεία δήλωσε: «Απαγορεύουμε την εξατομίκευση διαφημίσεων σε άτομα κάτω των 18 ετών. Οι πολιτικές μας ξεπερνούν κατά πολύ τα απαιτούμενα», προσθέτοντας ότι κανένας εγγεγραμμένος χρήστης του YouTube κάτω των 18 ετών δεν στοχοποιήθηκε άμεσα. Ωστόσο, η Google δεν αρνήθηκε τη χρήση της συγκεκριμένης πρακτικής, αλλά δεσμεύτηκε να λάβει πρόσθετα μέτρα για να διασφαλίσει ότι οι αντιπρόσωποι και οι πωλητές της δεν βοηθούν στη διεξαγωγή καμπανιών που δεν πειθαρχούν με τις πολιτικές της.
Δείτε Περισσότερα: