Σημαντικές καθυστερήσεις της Microsoft προκάλεσαν εκνευρισμό στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”
Κοινοποίησε το
Σημαντικές καθυστερήσεις της Microsoft προκάλεσαν εκνευρισμό στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”
Ταξιδιώτες στο Ελ. Βενιζέλος αντιμετωπίζουν σημαντικές καθυστερήσεις και ενημερωτικό κενό για τις ώρες αναχώρησης των πτήσεων τους λόγω του ψηφιακού «black out» που προκάλεσε διαταραχές στην αεροπορική κίνηση.
Επιβάτες στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος δηλώνουν πως μέχρι στιγμής δεν έχουν ενημερωθεί για τις ώρες αναχώρησης των πτήσεων τους, εκφράζοντας μεγάλη αναστάτωση και ταλαιπωρία. Μάλιστα, μια πτήση για τη Μάλτα καθυστέρησε έως τα μεσάνυχτα λόγω προβλήματος στο σύστημα της Ryanair, αφήνοντας τους επιβάτες χωρίς επίσημη ενημέρωση. Το αεροδρόμιο, από την πλευρά του, συνιστά στους ταξιδιώτες να επικοινωνούν εκ των προτέρων με τις αεροπορικές εταιρείες πριν το ταξίδι τους.
Μακροχρόνιες Καθυστερήσεις και Ακυρώσεις Πτήσεων στα Αεροδρόμια Ελευθέριος Βενιζέλος και Μακεδονία
Επιβάτες στα αεροδρόμια Ελευθέριος Βενιζέλος και Μακεδονία αντιμετωπίζουν μακροχρόνιες καθυστερήσεις εξαιτίας προβλημάτων στα συστήματα check-in, με τους υπεύθυνους να προσπαθούν να διαχειριστούν την κατάσταση. Ανάλογες δυσκολίες παρουσιάστηκαν και σε διεθνείς προορισμούς όπως το Λονδίνο και οι ΗΠΑ, με τις αεροπορικές εταιρείες να εκδίδουν προειδοποιήσεις για πιθανές καθυστερήσεις μέχρι την επίλυση του προβλήματος. Επιπλέον, ενώ το βασικό πρόβλημα εντοπίζεται στο ιντερνετικό check-in, οι ταξιδιώτες βιώνουν καθυστερήσεις έως και δύο ώρες για την επεξεργασία των εγγραφών τους. Η SKY express, μέσω ανακοίνωσης στα social media, διαβεβαιώνει ότι οι πτήσεις της εξυπηρετούνται κανονικά, ανεξάρτητα από τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν άλλες εταιρείες λόγω της διακοπής στην υπηρεσία παροχής συστημάτων της Microsoft.
Σημαντικές καθυστερήσεις της Microsoft προκάλεσαν εκνευρισμό στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”
Αεροπορικές εταιρείες όπως η Wizz Air, η Aegean και η Swiss Air προτρέπουν τους επιβάτες να επικοινωνούν ενεργά με τις εταιρείες για ενημερώσεις σχετικά με τις πτήσεις τους, λόγω τεχνικών διαταραχών στα συστήματα πληροφορικής που επηρεάζουν παγκοσμίως την αεροπορική κίνηση. Το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, αντιμετωπίζοντας αυξημένη ροή ταξιδιωτών λόγω της τουριστικής περιόδου, έχει ενεργοποιήσει εφεδρικά συστήματα που, παρόλο που είναι λειτουργικά, δεν αρκούν για να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες. Μέσω επίσημης ανακοίνωσης, το αεροδρόμιο καλεί τους ταξιδιώτες να ενημερώνονται από τις αεροπορικές εταιρείες πριν την αναχώρησή τους, καθώς η τεχνική βλάβη στα συστήματα πληροφορικής συνεχίζεται.
Παγκόσμια Διαταραχή στις Αεροπορικές Μεταφορές λόγω Προβλημάτων σε Συστήματα Antivirus
Η Aegean Airlines ενημερώνει ότι, παρά τα παγκόσμια τεχνικά ζητήματα στα συστήματα antivirus που έχουν επηρεάσει τις αερομεταφορές, η επιχειρησιακή της λειτουργία διατηρείται σχεδόν ανεπηρέαστη. Παρ’ όλα αυτά, συνιστά στους επιβάτες να επικοινωνούν με την εταιρεία για ενημερώσεις για τις πτήσεις τους, καθώς ορισμένες υπηρεσίες του ιστότοπου της ενδέχεται να επηρεάζονται.
Σε διεθνές επίπεδο, μεγάλες αεροπορικές εταιρείες όπως American Airlines, Delta και United έχουν αντιμετωπίσει ακυρώσεις και καθυστερήσεις, ιδιαίτερα στο νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου. Αντίστοιχα, το αεροδρόμιο του Άμστερνταμ Σίπχολ και άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια όπως τα αεροδρόμια της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας και της Βάδης – Βυρτεμβέργης, αναγκάστηκαν να εφαρμόσουν χειροκίνητες διαδικασίες check-in.
Η Lufthansa ανακοίνωσε ότι τα προβλήματα στα συστήματα πληροφορικής της προκάλεσαν μικρότερες επιπτώσεις στις λειτουργίες της, αλλά προειδοποίησε για πιθανές καθυστερήσεις ή ακυρώσεις σε κάποιες πτήσεις. Επίσης, η Iberia και η Air France-KLM αναγκάστηκαν να διεξάγουν χειροκίνητα ελέγχους, ενώ η TUI δήλωσε ότι καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για να μειωθούν οι συνέπειες της διακοπής των συστημάτων. Σημαντικά προβλήματα αντιμετώπισαν επίσης αεροδρόμια στη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ και την Ινδία, όπου επικράτησαν καθυστερήσεις λόγω της αναγκαστικής εφαρμογής χειροκίνητων ελέγχων.
Δείτε Περισσότερα: