Η διαδικασία ναύλωσης πλοίων ψηφιοποιείται – Εναρξη λειτουργίας του e-Ναυλοσύμφωνου

Κοινοποίησε το
Η διαδικασία ναύλωσης πλοίων ψηφιοποιείται – Εναρξη λειτουργίας του e-Ναυλοσύμφωνου
Τίθεται σε λειτουργία μία ηλεκτρονική εφαρμογή με στόχο την ψηφιοποίηση της διαδικασίας ναύλωσης των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής. Ονομάζεται «e-Ναυλοσύμφωνο» και αποτελεί ένα ψηφιακό εργαλείο που επιτρέπει τον έλεγχο και την καταγραφή σε πραγματικό χρόνο της δραστηριότητας των πλοίων που είναι εγγεγραμμένα στο «e-Μητρώο Πλοίων».
Μετά την έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης από τα υπουργεία Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, δεν απλώς ψηφιοποιούνται αλλά απλουστεύονται και οι διαδικασίες που προβλέπεται να διευθετούνται μέσω της εφαρμογής.
Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα για ομαλή μετάβαση από το χάρτινο ναυλοσύμφωνο και την ανάγκη φυσικής παρουσίας στις Αρχές, σε μια σταδιακή πλήρη ψηφιακή μετατροπή των διαδικασιών.
Η διαδικασία ναύλωσης πλοίων ψηφιοποιείται – Εναρξη λειτουργίας του e-Ναυλοσύμφωνου
Σε αυτό το πλαίσιο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, έχοντας θέσει φέτος σε λειτουργία την ηλεκτρονική εφαρμογή «e-CharterPermission» – το πρώτο ψηφιακό εργαλείο που αφορά αποκλειστικά την ενεργοποίηση των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής στη χώρα – προχώρησε στην υλοποίηση αυτής της δεύτερης νομοθετικής πρωτοβουλίας.
Η εφαρμογή προβλέπει τα εξής:
- Διαλειτουργικότητα: Θα λειτουργεί αρχικά με έξι πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου, επιτρέποντας ολοκληρωμένη και αυτοματοποιημένη διαχείριση.
- Αυτοματοποίηση υπολογισμού διάρκειας ναύλωσης: Απλοποιεί μια προηγουμένως σύνθετη και γραφειοκρατική διαδικασία, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους.
- Ψηφιοποίηση και απλούστευση διαδικασιών: Καθιστά ψηφιακές τις υποβολές απαιτούμενων στοιχείων για ναυλοσυμφώνα, ιδιοχρησιμοποίηση πλοίων και μεμονωμένες κινήσεις πλοίων χωρίς επιβάτες στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.
- Κατάργηση φυσικής παρουσίας για έγκριση: Απαλλάσσει τους ενδιαφερόμενους από την υποχρέωση φυσικής παρουσίας για την υποβολή και έγκριση ναυλοσυμφώνων στις Λιμενικές Αρχές.
- Ψηφιακή τήρηση στοιχείων: Επιτρέπει την ψηφιακή καταγραφή και διαχείριση των στοιχείων των επιβαινόντων και των ναυλοσυμφώνων.
- Ηλεκτρονική άδεια απόπλου: Επιβεβαιώνει ηλεκτρονικά τη λήψη άδειας απόπλου από τις Λιμενικές Αρχές.
- Εκσυγχρονισμός έντυπου ναυλοσυμφώνου: Παρέχεται επιλογή για συνέχιση της τήρησης του έντυπου ναυλοσυμφώνου παράλληλα με το ψηφιακό, μέχρι την πλήρη μετάβαση.
- Ψηφιακή σύναψη συμβάσεων ναύλωσης: Προωθείται ως η προοπτική για πλήρη ψηφιακή διαχείριση και σύναψη των συμβάσεων ναύλωσης.
Η έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής συμπίπτει με τη θερινή περίοδο, προσφέροντας στους χρήστες άμεσα τα οφέλη της ψηφιοποίησης στη διαχείριση των ναύλων.
Δείτε Επίσης
Σύντομα θετικές εξελίξεις για επίδομα παιδιού και Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα
«Αλλάζω και Εξοικονομώ» με τα Public για πολλαπλά πλεονεκτήματα
Αλλάζω Συσκευή 2: Χρήματα για την αγορά ηλεκτρικών φούρνων – Το πρόγραμμα