“Ανταγωνισμός μεταξύ LIDL, Σκλαβενίτη και Βασιλόπουλου”

Κοινοποίησε το
“Ανταγωνισμός μεταξύ LIDL, Σκλαβενίτη και Βασιλόπουλου”
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ γίνεται ολοένα και πιο σκληρός. Η αγωνία για την εξασφάλιση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς έχει δημιουργήσει συνθήκες «πολέμου». Στο πρόσφατο διαφημιστικό της φυλλάδιο, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl παρουσιάζει συγκρίσεις τιμών με άλλες δύο μεγάλες αλυσίδες, χωρίς να κατονομάζει τις ανταγωνιστικές εταιρείες. Ωστόσο, τα χρώματα που χρησιμοποιούνται – πορτοκαλί για τον Σκλαβενίτη και μπλε για την ΑΒ Βασιλόπουλος, καθιστούν σαφείς τις αναφορές.
Η Lidl με τίτλο «Lidl το οικονομικότερο σούπερ μάρκετ με αποδείξεις έως και 22,7% φθηνότερα», εντείνει την επίθεσή της σε σύγκριση με την προηγούμενη καμπάνια πριν από δύο εβδομάδες. Σε εκείνη την καμπάνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε απαντήσει ειρωνικά, υποστηρίζοντας ότι οι τιμές της ήταν χαμηλότερες.
“Ανταγωνισμός μεταξύ LIDL, Σκλαβενίτη και Βασιλόπουλου”
Η Σύγκριση Τιμών:
Στο νέο φυλλάδιο, η Lidl συγκρίνει τις τιμές 12 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μεταξύ των τριών αλυσίδων. Συγκεκριμένα, η συνολική αξία των προϊόντων της Lidl ανέρχεται σε 31,81 ευρώ, ενώ το «καλάθι» του Σκλαβενίτη κοστίζει 38,19 ευρώ και της ΑΒ Βασιλόπουλος 41,16 ευρώ. Σύμφωνα με την καμπάνια, το «καλάθι» της Lidl είναι φθηνότερο κατά 16,7% από αυτό του Σκλαβενίτη και κατά 22,7% από αυτό της ΑΒ. Στην προηγούμενη σύγκριση, το «καλάθι» της Lidl εμφανιζόταν φθηνότερο κατά 11,7% σε σχέση με της ΑΒ και κατά 16,2% σε σχέση με του Σκλαβενίτη.
Αντιδράσεις των Ανταγωνιστών:
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρόσφατη καμπάνια της Lidl, εκφράζοντας την εκτίμησή της για την προτίμηση των καταναλωτών και επισημαίνοντας ότι με μια επιταγή αξίας 6 ευρώ, οι τιμές θα ήταν ακόμη πιο προσιτές. Επιπλέον, η εταιρεία υπενθύμισε τα οφέλη του προγράμματος AB Plus.
«Παρατηρήσαμε ότι επισκέφτηκες και έκανες τις αγορές σου από εμάς και σε ευχαριστούμε θερμά. Έδειξες ότι οι τιμές μας είναι ήδη χαμηλές, αλλά με την προσθήκη μιας επιταγής αξίας 6 ευρώ, το καλάθι αγορών σου θα ήταν ακόμη πιο οικονομικό! Για αυτό το λόγο, προχωρήσαμε στην εγγραφή σου στο AB Plus, ώστε να επωφελείσαι από τις επιταγές των 6 ευρώ και να απολαμβάνεις όλα τα προνόμια που έχουν ήδη πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες μας καθημερινά. Καλώς ήλθες στην οικογένεια και καλά ψώνια. ΑΒ Βασιλόπουλος».
“Ανταγωνισμός μεταξύ LIDL, Σκλαβενίτη και Βασιλόπουλου”
Σύμφωνα με πηγές από την ΑΒ Βασιλόπουλος, η σύγκριση διενεργήθηκε μεταξύ διαφορετικών ειδών προϊόντων και εξετάζεται η πιθανότητα προσφυγής στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας για ενδεχόμενη παράβαση του Κώδικα Διαφήμισης. Από την πλευρά του, ο Σκλαβενίτης φαίνεται ότι δεν θα αντιδράσει αυτή τη φορά, καθώς ανώτερο στέλεχος της εταιρείας δήλωσε στην Καθημερινή ότι ο καταναλωτής αποτελεί τον τελικό κριτή για την αξιολόγηση της εργασίας κάθε εταιρείας.