Τα τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε στη δουλειά σας – Οι συμβουλές επαγγελματία του HR με 10ετή εμπειρία
Κοινοποίησε το
Τα τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε στη δουλειά σας
Τα τρία πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνετε στη δουλειά σας – Οι συμβουλές επαγγελματία του HR με 10ετή εμπειρία
Σε κάθε δουλειά υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες που τηρείτε για να κάνετε την εμπειρία σας στη δουλειά λιγότερο ανιαρή – Αυτοί οι 3 κανόνες όμως κάνουν σίγουρα τη διαφορά
NEWSROOM
Σε μια σύντομη συνέντευξη της 31ρονης διευθύντριας ανθρώπινου δυναμικού στο Νιου Τζέρσεϋ, Βάλερι Ροντρίγκεζ, λέει ότι υπάρχουν τρία πράγματα που δεν κάνει ποτέ στο χώρο εργασίας.
«Εργάζομαι στο τμήμα ανθρώπινου δυναμικού εδώ και 10 χρόνια. Συγκεκριμένα, συνεργάζομαι με ανώτερα στελέχη για να διασφαλίσω την συμμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού. Καθοδηγώ τους επικεφαλής, προωθώ τη δέσμευση, ενισχύω το ηθικό της ομάδας και πολλά άλλα», δηλώνει στο Business Insider.
«Όταν πρόκειται για το HR, θα έλεγα να βρίσκετε τρόπους να είστε καινοτόμοι και να έρχεστε στο τραπέζι με λύσεις, όχι μόνο με προβλήματα. Πέρα όμως από αυτά που πρέπει να κάνετε, υπάρχουν και πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε», προσθέτει.
Με εμπειρία στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού για 10 χρόνια, αυτά είναι τρία πράγματα που η Ροντρίγκεζ συστήνει να αποφεύγετε να κάνετε στον εργασιακό χώρο:
- Μην μοιράζεστε παραπάνω πληροφορίες από ό,τι πρέπει
«Μια συμβουλή που δίνω πάντα είναι να μην μοιράζεστε υπερβολικά πολλά προσωπικά σας πράγματα στην εργασία σας. Είναι εύκολο να νιώσετε άνετα με τους συναδέλφους σας. Εξάλλου, περνάτε αρκετές ώρες την ημέρα μαζί τους. Ακόμα και για όσους εργάζονται εξ αποστάσεως, τις περισσότερες φορές υπάρχει μια σημαντική σύνδεση με τους συναδέλφους, αλλά είναι σημαντικό να θυμάστε ότι δεν είναι οι άμεσα φίλοι σας», λέει η Ροντρίγκεζ.
«Το να μοιράζεστε πολλές πληροφορίες στη δουλειά συχνά κάνει περισσότερο κακό παρά καλό, επειδή επιτρέπει στους ανθρώπους να κάνουν υποθέσεις ή να παίρνουν αποφάσεις για εσάς- ακόμη και αν το κάνουν για το καλό σας, δεν είναι καλή ιδέα».
«Για παράδειγμα, χωρίς να το πολυσκεφτώ, είπα κάποτε σε έναν συνάδελφο για τα προβλήματα που είχα με το αυτοκίνητό μου. Μερικούς μήνες αργότερα, μου παρουσιάστηκε μια ευκαιρία να ασχοληθώ με ένα μεγαλύτερο αντικείμενο εργασίας, που απαιτούσε να οδηγώ σε διαφορετικές τοποθεσίες».
«Όταν ο διευθυντής μου κάθισε μαζί μου, μου ανέφερε ότι είχε ακούσει για τα προβλήματα με το αυτοκίνητό μου και εξέφρασε την ανησυχία του μήπως μείνω με το αμάξι». Ως αποτέλεσμα, η ευκαιρία εργασίας δεν μου δόθηκε. Ήμουν πολύ στεναχωρημένη και ένιωθα ότι με είχαν προδώσει. Αυτό με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι δεν πρέπει να μοιράζομαι πράγματα της προσωπικής μου ζωής με τους συνεργάτες μου, καθώς δίνει στους ανθρώπους την ευκαιρία να παρέμβουν και να πάρουν αποφάσεις για μένα», προσθέτει η Ροντρίγκεζ.
- Μην είστε ταπεινοί
«Έχω μάθει να μην είμαι πολύ ταπεινή όταν πρόκειται για τον εργασιακό χώρο. Δεν εννοώ να έχω αλαζονεία, αλλά πιστεύω ότι μπορεί κανείς να είναι ευγενικός και εν συναισθητικός, χωρίς όμως να αφήνει τους ανθρώπους να περνάνε τα όριά του και να του συμπεριφέρονται χωρίς σεβασμό», λέει η Ροντρίγκεζ.
«Στο ρόλο μου στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, έχω παρατηρήσει ότι οι επιτυχημένοι άνθρωποι τείνουν να είναι πολύ άμεσοι σχετικά με τα επιτεύγματά τους και πιο θορυβώδεις, ενώ τα πού ταπεινά άτομα τείνουν να μη μιλούν για τα επιτεύγματά τους ή να μην υπερασπίζονται τον εαυτό τους τόσο πολύ. Εγώ η ίδια κάποτε πίστευα πολύ ότι η δουλειά μου θα μιλούσε από μόνη της, αλλά από τότε έμαθα ότι αν δεν υπερασπιστείς τον εαυτό σου, δεν θα το κάνει κανείς άλλος», προσθέτει.
- Μην μένετε πολύ ώρα στα πάρτι
«Ως κάποια που έχει εργαστεί στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, έχω βοηθήσει στη διοργάνωση εκδηλώσεων στις οποίες έπρεπε να μείνω μέχρι το τέλος ή απλώς να πεταχτώ όταν μπορούσα».
«Ως αποτέλεσμα, έχω δει περισσότερα αρνητικά πράγματα να βγαίνουν από την παραμονή για πολύ καιρό σε εταιρικές εκδηλώσεις παρά θετικά. Μερικές φορές, φταίει το αλκοόλ – οι άνθρωποι αρχίζουν να πίνουν και το παρακάνουν».
«Άλλες φορές, οι άνθρωποι θα είναι πολύ νηφάλιοι αλλά θα παίρνουν κακές αποφάσεις επειδή βρίσκονται με τους συναδέλφους τους αλλά σε διαφορετικό περιβάλλον από το γραφείο. Όταν επιστρέφουν στο γραφείο την επόμενη μέρα, κυκλοφορούν φήμες. Εγώ προσωπικά θέλω να είμαι εκ του ασφαλούς και συνήθως δεν μένω εδώ για περισσότερο από μία ή δύο ώρες, εκτός αν είναι απαραίτητο», δηλώνει η Ροντρίγκεζ.
«Το θέμα είναι το εξής: Ακόμα κι αν είστε καλά και δεν συμμετέχετε σε κάτι κακό, αν δείτε κάτι, οι πιθανότητες είναι ότι το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού ή το νομικό τμήμα θα αρχίσουν τις ερωτήσεις».
«Αυτό που προτείνω εγώ είναι να εμφανίζεστε στα πάρτι και να περνάτε καλά, αλλά να μην μένετε περισσότερο από δύο ώρες, καθώς η παραμονή για πολύ ώρα δεν εξυπηρετεί πάντα καλό σκοπό».
Ψάχνεις εργασία; Μπες στο ergasia.gr και βρες τον επόμενο σταθμό της καριέρας σου!