Ελλάδα: Ξεκινά 1η Μαρτίου η τουριστική περίοδος
Κοινοποίησε το
Ελλάδα: Ξεκινά 1η Μαρτίου η τουριστική περίοδος
Ελλάδα: Ξεκινά 1η Μαρτίου η τουριστική περίοδος
FR: «Απόλυτα επιτυχημένη τουριστική χρονιά το 2021 για την Ελλάδα»
«Η Ελλάδα θέλει να ανοίξει σύντομα την τουριστική περίοδο και χαλαρώνει τους κανόνες εισόδου στη χώρα», είναι ο τίτλος άρθρο της Frankfurter Rundschau:
Η εφημερίδα παρατηρεί: «Από τις 7 Φεβρουαρίου όσοι έχουν εμβολιαστεί δεν χρειάζεται να προσκομίζουν πια αρνητικό Rapid ή PCR όπως ίσχυε από τις 19 Δεκεμβρίου.
Από εδώ και στο εξής αρκεί και πάλι το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό εμβολιασμού. Όπως και πολλές άλλες κυβερνήσεις της ΕΕ,
έτσι και η ελληνική προχωρά στην σταδιακή χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων. Όποιος όμως δεν είναι εμβολιασμένος,
θα πρέπει να προσκομίζει αρνητικό τεστ αντιγόνου (το πολύ 24ωρών) ή αρνητικό μοριακό τεστ (το πολύ 72 ωρών).
Την ίδια στιγμή η Ελλάδα προετοιμάζεται για την επόμενη τουριστική περίοδο. Πέρυσι η χώρα ήταν ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς, παρά την πανδημία.
Τα νησιά Μύκονος και Σαντορίνη φιλοξένησαν μάλιστα περισσότερους τουρίστες από ό,τι το 2019. Η τουριστική χρονιά 2021 ήταν απόλυτα επιτυχημένη.
Για να μπορέσει να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία, η Ελλάδα ετοιμάζεται να κηρύξει την έναρξη της τουριστικής περίοδο την πρώτη Μαρτίου».
Στέφανος Γεωργακόπουλος
Ζητάς εργασία ; Ενημερώσου για τις τελευταίες αγγελιες εργασιας ΤΩΡΑ στο ergasia.gr
ΕΟΤ
Αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και εποπτεύεται από το Υπουργείο Τουρισμού, ενώ κατά το παρελθόν εποπτευόνταν από άλλα υπουργεία της Ελληνικής Κυβέρνησης. Ιδρύθηκε αρχικά το 1927 με σκοπό την προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα. Επανιδρύθηκε αργότερα το 1950, με την υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 1565/50), η οποία έγινε αργότερα νόμος του κράτους με την δημοσίευση του βασιλικού διατάγματος το επόμενο έτος (ΦΕΚ 1624/51). Ο οργανισμός υπήρξε η κινητήρια δύναμη πίσω από την αύξηση του αριθμού των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα από την δεκαετία του 1950 και συνεχίζει να επεκτείνει τη φήμη της χώρας ως τουριστικό προορισμό με τις διαφημιστικές καμπάνιες της. Επί του παρόντος, ο οργανισμός είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός προώθησης του τουρισμού στη χώρα με 27 γραφεία σε 21 χώρες.