ALUMIL Θέσεις Εργασίας
Κοινοποίησε το
ALUMIL Θέσεις Εργασίας
Στην ALUMIL επιδιώκουμε την τελειότητα κάθε μέρα.
Μέσω των σύγχρονων εγκαταστάσεων παραγωγής και των αυστηρών ποιοτικών ελέγχων, διασφαλίζουμε τη δημιουργία ανώτερων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας. Η συνεχής έρευνα και ανάπτυξη μας οδηγεί στην προσφορά μοναδικών λύσεων με πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των πελατών μας.
Με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας και 2.200 εργαζόμενους, είμαστε μία από τις πιο προηγμένες εταιρείες σχεδιασμού και παραγωγής αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου παγκοσμίως. Παράλληλα, και τα 12 εργοστάσιά μας στην Ευρώπη κατέχουν τις πλέον σύγχρονες γραμμές παραγωγής.
4/3/2024 Customer Care Representative (Ελλάδα) με έδρα την Αθήνα
4/3/2024 Υπάλληλος Αποθήκης (Ελλάδα) με έδρα την Αθήνα
26/2/2024 Internal Auditor (Ελλάδα) με έδρα τη Θεσσαλονίκη
13/2/2024 Industrial Support Engineer (Ελλάδα) με έδρα τη Θεσσαλονίκη
25/1/2024 Accounting Assistant (Ελλάδα) με έδρα το Κιλκίς
19/1/2024 Ηλεκτρολόγος Συντήρησης (Ελλάδα) με έδρα το Κιλκίς
19/1/2024 Junior Robotics Engineer (Ελλάδα) με έδρα το Κιλκίς
19/1/2024 Logistics Associate (Ελλάδα) με έδρα το Κιλκίς
3/10/2023 Μηχανικός Συντήρησης (Ελλάδα) με έδρα την Ξάνθη
27/9/2023 Exports Sales Consultant (Ελλάδα) με έδρα τη Θεσσαλονίκη
6/4/2023 Εργάτες Παραγωγής (PW-19) (Ελλάδα) Με έδρα το Κιλκίς
Στην ALUMIL εξελίσσουμε ένα περιβάλλον εργασίας όπου οι άνθρωποί μας συμβάλλουν στην επίτευξη του οράματος της εταιρίας, μέσα από την επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη. Αναζητούμε ανθρώπους που ζουν για την πρόκληση, παράγουν καινοτόμες ιδέες και χτίζουν την τελειότητα κάθε μέρα. Αναζητούμε υποψήφιους που θα κάνουν τη διαφορά!
Γιατί να εργαστείς στην Alumil;
Αναγνωρίζοντας τη συμβολή των ανθρώπων στην επιτυχία της εταιρίας, παρέχουμε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον εργασίας που υποστηρίζει τις ποικίλες ανάγκες όλων των εργαζομένων. Η εταιρική μας κουλτούρα χαρακτηρίζεται από ομαδικό πνεύμα και συλλογική προσπάθεια ενώ παράλληλα ενθαρρύνει την πρωτοβουλία, την ελευθερία και τη συμμετοχή λήψης αποφάσεων για την ανάπτυξη νέων καινοτόμων ιδεών/λύσεων σε ένα περιβάλλον ισότιμων ευκαιριών. Επενδύουμε στην επαγγελματική ανάπτυξη των ανθρώπων μας, δημιουργώντας παράλληλα τις κατάλληλες συνθήκες για τη συνεχή βελτίωση της απόδοσής τους. Δίνουμε την ευκαιρία στους εργαζομένους μας να αναπτυχθούν & να εξελιχθούν μέσα στην εταιρεία, εντός & εκτός συνόρων.
Παράλληλα, για τη διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ εργασιακής και προσωπικής ζωής, η εταιρία μας προσφέρει μία σειρά από παροχές τις οποίες επιδιώκει να βελτιώνει συνεχώς:
- Αποδοχές βασισμένες στην αποδοτικότητα
- Ομαδική ασφάλιση ζωής και υγείας
- Χρηματοδότηση ατομικής εκπαίδευσης
- Δώρο γάμου
- Τράπεζα αίματος
- Οργάνωση εταιρικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων
- Προνομιακή τιμολογιακή πολιτική σε όλα τα προϊόντα
- Συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις για προνομιακή εξυπηρέτηση των εργαζομένων
- Μεταφορά από και προς την Εταιρία (ΒΙ.ΠΕ. Κιλκίς)
- Εταιρική δανειστική βιβλιοθήκη
Ψάχνεις εργασία; Μπες στο ergasia.gr και βρες τον επόμενο σταθμό της καριέρας σου!