image

Πως να αυξήσετε την παραγωγικότητα σας και όχι το άγχος σας

Για μια ισορροπημένη καθημερινότητα, είναι σημαντικό να μάθουμε να αυξάνουμε την παραγωγικότητα μας χωρίς να αγχωνόμαστε περαιτέρω ταυτόχρονα

Πως να αυξήσετε την παραγωγικότητα σας και όχι το άγχος σας

Πως να αυξήσετε την παραγωγικότητα σας και όχι το άγχος σας

  Phaedon Wallace 

 Στην πλειοψηφία των επιχειρήσεων παγκοσμίως, αυτό που αναμένεται από τον σύγχρονο επαγγελματία είναι υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας. Από το γραφείο στην αίθουσα του δικαστηρίου και από το τμήμα πωλήσεων έως στο graphic design. Οι απαιτήσεις, ειδικά ως προς την παραγωγικότητα, παραμένουν αναλλοίωτες.

Δυστυχώς, αυτού του είδους η κουλτούρα γεννά αστρονομικά επίπεδα άγχους, το οποίο είναι άμεσο αποτέλεσμα της υπερκόπωσης των επαγγελματιών. Αυτό συμβαίνει διότι προσπαθούν να επιτύχουν μη ρεαλιστικούς στόχους (συχνά αυτοεπιβληθέντες) ή παραμελούν να φροντίσουν τον εαυτό τους στην πορεία τους προς την επιτυχία.

Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να περάσουμε όλη τη ζωή μας παίρνοντας φάρμακα για να καλύπτουμε μη ρεαλιστικούς στόχους και deadlines. Με την βοήθεια μερικών κόλπων μπορούμε να ενισχύσουμε την παραγωγικότητά μας χωρίς να αυξήσουμε ούτε το άγχος μας ούτε τις πιθανότητες να πάθουμε υπερκόπωση (burnout).

1.Οργανώστε τις υποχρεώσεις και το πρόγραμμά σας

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να αγχώνεστε συνεχώς για ένα τεράστιο χάος από ραντεβού, τηλεφωνήματα, συναντήσεις, email και reports. Βασικά, υπάρχει: Το να πάτε στη δουλειά το επόμενο πρωί και να μην ξέρετε από πού να αρχίσετε. Και αυτό που συμβαίνει συνήθως είναι να αφιερώνεται ατελείωτες ώρες μια δουλειά που ήταν χαμηλά στις προτεραιότητές σας.

Αποφύγετε να πέσετε θύματα αυτού του φαύλου κύκλου και του αποκλεισμού της παραγωγικότητας. Επικεντρωθείτε στην ημέρα που έχετε μπροστά σας και αξιολογήστε κάθε εργασία κατά σειρά σπουδαιότητας και προτεραιότητας και δημιουργήστε μια αποτελεσματική ροή εργασίας.

2.Αποφύγετε αντικείμενα/καταστάσεις που σας αποσπούν την προσοχή

Το εργασιακό flow είναι απαραίτητο στοιχείο για την παραγωγικότητα. Για αυτό και η αποφυγή περισπασμών μπορεί να είναι πιο δύσκολη από ό,τι ακούγεται. Οι περισπασμοί μπορεί να είναι προφανείς (ραδιοφωνικός σταθμός που ακούγεται δυνατά στο backgorund), ή ύπουλος (τα notifications στο κινητό μας).

Όποιος και αν είναι ο περισπασμός, το κλειδί για την καταπολέμησή του είναι η πειθαρχία και η ισορροπία. Αντί να προσπαθείτε να δουλέψετε όσες περισσότερες ώρες μπορείτε, θέστε μικρότερες ώρες εργασίας με μικρά διαλλείματα ενδιάμεσα. Αντί να έχετε το κινητό δίπλα σας σε όλο το εργασιακό σας ωράριο και να το κοιτάτε συνέχεια για μηνύματα, προσπαθήστε να το ελέγχετε μόνο σε διάλειμμά σας ή προφανώς για επείγον λόγο.

3. Φροντίστε τον εαυτό σας πριν την παραγωγικότητα σας

Η σχέση μεταξύ της προσωπικής υγείας και της παραγωγικότητας στο γραφείο είναι εξαιρετικά στενή. Αν δεν κοιμάστε καλά το βράδυ, ή η διατροφή σας είναι ανθυγιεινή ή δεν αθλείστε, η ποιότητα της δουλειάς σας θα πέσει κατακόρυφα και θα αυξηθούν τα επίπεδα άγχους ως αποτέλεσμα.

Επίσης, οι ευτυχισμένοι εργαζόμενοι είναι και αρκετά παραγωγικοί συνήθως. Εάν σας βολεύει να ακούτε μουσική ενώ δουλεύετε και δεν σας αποσπά την προσοχή, τότε επενδύστε σε ένα καλό ζευγάρι ακουστικά. Εάν απολαμβάνετε την ηρεμία που εκπέμπει ένας χώρος, διακοσμήστε το γραφείο σας έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει το concept της προσωπικής σας πνευματικής γαλήνης. Επομένως, οτιδήποτε σας ηρεμεί και σας παρακινεί, είναι σίγουρο ότι θα αυξήσει την παραγωγικότητα και θα μειώσει παράλληλα το άγχος σας.

 

Πηγές: Forbes / PCMag / RedBooth

Ζητάς  εργασία ; Ενημερώσου για τις τελευταίες αγγελιες εργασιας  ΤΩΡΑ στο ergasia.gr

Άφησε μας το σχόλιο σου


Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Uploading