Calin: Αύξηση 12 5% του τζίρου το 2023- Στα 59,3 εκατ. ευρώ
Κοινοποίησε το
Calin: Αύξηση 12 5% του τζίρου το 2023- Στα 59,3 εκατ. ευρώ
Calin: Αύξηση 12 5% του τζίρου το 2023- Στα 59,3 εκατ. ευρώ
Διψήφια άνοδος τζίρου και κερδών, 6 νέα καταστήματα και δυο απορροφήσεις θυγατρικών
Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς
Διψήφια ενίσχυση μεγεθών κατέγραψε το 2023 η Calin (Calzedonia, Intimissimi, Tezenis, Falconeri, Intimissimi Uomo). Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 59,3 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 12,54% σε σχέση με τα 52,7 εκατ. ευρώ του 2022.
Τα μικτά κέρδη άγγιξαν τα 29,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 16,96% σε σχέση με τα 25 εκατ. ευρώ του 2022, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων ξεπέρασαν τα 6,5 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 10,55% συγκριτικά με τα 5,9 εκατ. ευρώ του 2022, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ήταν 5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 9,69% σε σχέση με τα 4,56 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρονιάς.
Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση της εταιρείας για τη χρήση 2022, η αύξηση της κερδοφορίας της εταιρείας οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του κύκλου εργασιών καθώς και στη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους σε 49,40% από 47,53% την προηγούμενη χρήση.
Από τα καθαρά κέρδη της χρήσης η εταιρεία αναμένεται να διανείμει μέρισμα ύψους 4,3 εκατ. ευρώ (4.285.564 ευρώ ή 62 ευρώ ανά μετοχή).
6 νέα καταστήματα το 2023
Μέσα στο 2023, τέθηκαν σε λειτουργία έξι νέα καταστήματα στο δίκτυο της Calin, διαμορφώνοντας το σύνολο των καταστημάτων (ίδιων ή μέσω των πελατών της –franchise) σε 142. Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, τα εταιρικά καταστήματα στο τέλος του 2023 ήταν 84 (31 Calzedonia, 33 Ιntimisimi, 6 Ιntimissimi Uomo, 11 Τezenis και 3 Falconeri).
Το 23,8% του τζίρου απο πελάτες χονδρικής
Aξίζει να σημειωθεί πως στην οικονομική έκθεση αναφέρεται πως οι χονδρικές πωλήσεις της εταιρείας αντιπροσωπεύουν το 23,28% του συνόλου των συνολικών πωλήσεων, ενώ 4 πελάτες αντιστοιχούν στο 64,91% του συνόλου του τζίρου χονδρικής της Calin.
Επίσης, 4 πελάτες αντιπροσώπευαν κατά την 31/12/2023 το 57,16% του συνόλου των απαιτήσεων της εταιρείας από πελάτες χονδρικής.
Πάντως στην οικονομική έκθεση σημειώνεται πως «η Διοίκηση της εταιρείας αξιολογώντας όλα τα στοιχεία που έχει στη διάθεση της για τους παραπάνω πελάτες καθώς και για το σύνολο των πελατών της και σε συνδυασμό με την ανά τακτά διαστήματα ενημέρωση της για την οικονομική κατάσταση και την πορεία των εργασιών τους εκτιμά ότι ο υφιστάμενος κίνδυνος δεν είναι σημαντικός. Επιπρόσθετα για εξασφάλιση των κινδύνων που απορρέουν από τις εμπορικές της πιστώσεις η εταιρεία έχει λάβει σχετικές εγγυητικές επιστολές από τους πελάτες της οι οποίες ανέρχονται κατά την 31/12/2023 στο 19,92% περίπου των συνολικών εμπορικών απαιτήσεων της από πελάτες χονδρικής».
Oι δυο απορροφήσεις
Eπιπρόσθετα θα πρέπει να σημειωθεί πως το 2022 η Calin προχώρησε στη συγχώνευση με απορρόφηση της κατά 100% θυγατρικής εταιρείας με την επωνυμία «Κ. ΣΦΥΡΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με την απορρόφηση να ολοκληρώνεται τον Απρίλιο του 2023. Επίσης το 2023 αποκτήθηκε η εταιρεία COVA (100% θυγατρική) και η εταιρεία αποφάσισε και σε αυτή την περίπτωση να προχωρήσει σε συγχώνευση με απορρόφηση, με την διαδικασία να ολοκληρώνεται τον Απρίλιο του 2024
Οι προοπτικές
Όσον αφορά την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία αναφέρει στην οικονομική έκθεση πως θα καταβάλει προσπάθεια να διατηρήσει -και, αν είναι εφικτό, να αυξήσει- τόσο τον κύκλο εργασιών της όσο και τα αποτελέσματά της.
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Σχετικά με την εταιρεία
Η CALIN A.E. πιστεύει κι επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της και θεωρεί την επιτυχία της αλληλεξάρτητη με τη συλλογική προσπάθεια των ανθρώπων που τη στελεχώνουν. Στόχος εξαρχής της εταιρείας ήταν να δημιουργήσει ένα άριστο εργασιακό περιβάλλον όπου κυριαρχούν συμπεριφορές και αξίες όπως ευγένεια, συναδελφικότητα, πάθος, επιμονή, σεβασμός, όραμα, υπομονή, υπευθυνότητα που συνάδουν με την ποιότητα των επαγγελματικών σχέσων και του προφίλ της CALIN.
Σε αυτό το πλαίσιο, προσλαμβάνουμε προσωπικό που διακρίνεται για τη διάθεση και τις ικανότητές του να προωθήσει τα Brands του CALIN GROUP (CALZEDONIA, INTIMISSIMI, INTIMISSIMI UOMO, TEZENIS, FALCONERI) αλλά και τη φιλοσοφία και τις αξίες της εταιρείας και των προϊόντων της. H σταθερή και ανοδική πορεία της CALIN, (σήμερα, τα καταστήματα της εταιρείας CALIN A.E ανέρχονται στα 66 ενώ των Franchisees στα 68), καθιστά το εργασιακό μας πεδίο ένα χώρο ανέλιξης και σταθερότητας.
Αν νομίζετε ότι το προφίλ και τα προσόντα σας ταιριάζουν με τη φιλοσοφία της εταιρείας μας και μπορούν να ενισχύσουν το brand value, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας.
Ψάχνεις εργασία; Μπες στο ergasia.gr και βρες τον επόμενο σταθμό της καριέρας σου!