image

Οι νέες υπηρεσίες που προστίθενται στην τηλεφωνική γραμμή 1555

(Φωτ.: Eurokinissi)

Οι νέες υπηρεσίες που προστίθενται στην τηλεφωνική γραμμή 1555

Νέες υπηρεσίες προστίθενται στο 1555, την ενιαία τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα.

Εμπλουτίζονται οι υπηρεσίες και οι φορείς του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο που ξεκίνησε από ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ. Νέες υπηρεσίες
προστέθηκαν στην τηλεφωνική γραμμή 1555, με στόχο την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών
κατά την επικοινωνία  και τις συναλλαγές τους με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Πιο συγκεκριμένα, μετά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ,  προστέθηκαν
στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο και οι υπόλοιποι φορείς και υπηρεσίες του υπουργείου, δηλαδή:

– Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ)

– ΕΡΓΑΝΗ

– Θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης

– Θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης

– Εργασιακά Θέματα και Προγράμματα Απασχόλησης/Κατάρτισης

– Θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής

– Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών.

Ειδικά όσον αφορά στα θέματα του ΣΕΠΕ, επισημαίνεται ότι οι καταγγελίες περί μη τήρησης της εργασιακής
νομοθεσίας δεν θα τυγχάνουν χειρισμού από το front office του 1555, αλλά θα προωθούνται αμέσως
στους Επιθεωρητές Εργασίας που θα τις εξετάζουν και θα τις διαχειρίζονται.

Επίσης, όσον αφορά στη Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών (15900) θα δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας
και μέσω του 1555. Το 1555 όμως θα διαβιβάζει αμέσως την κλήση στους ειδικούς επιστήμονες που ασχολούνται
ούτως ή άλλως με τα θέματα αυτά. Οι νέες υπηρεσίες θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά για μικρό χρονικό διάστημα
(ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα) και στη συνέχεια το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο  θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία.

Υπενθυμίζεται ότι το 1555  λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι πολίτες μπορούν να καλούν
χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής για να ζητήσουν πληροφορίες, να υποβάλλουν αιτήματα και να ενημερωθούν
για τις εκκρεμείς υποθέσεις τους.

Το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων

Στις 29 Ιουλίου τέθηκε σε λειτουργία το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, με σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής. 

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.

Από τον Σεπτέμβριο στο νέο ενιαίο αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ θα ενταχθούν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του Ενιαίου Αριθμού Υποστήριξης Πολιτών: https://1555.gov.gr/

Άφησε μας το σχόλιο σου


Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Uploading