Sport Vision: Τα σχέδια του κολοσσού των αθλητικών για την Ελλάδα
Κοινοποίησε το
Sport Vision: Τα σχέδια του κολοσσού των αθλητικών για την Ελλάδα
Sport Vision: Τα σχέδια του κολοσσού των αθλητικών για την Ελλάδα
Του Γιώργου Λαμπίρη
Επιχείρηση που αναμένεται να φέρει ανατροπές στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά των αθλητικών ειδών και αθλητικών προϊόντων μόδας είναι η Sport Vision, η οποία δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τον τελευταίο περίπου ένα χρόνο, έχοντας συστήσει θυγατρική εταιρεία και διατηρώντας ήδη δίκτυο 8 καταστημάτων υπό δύο διαφορετικές εμπορικές ονομασίες, “Buzz” και “Sport Vision”. Η πολυεθνικού εκτοπίσματος σερβική αλυσίδα αθλητικών ειδών με τζίρο που αγγίζει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ στις χώρες που κινείται, δημιούργησε το πρώτο της κατάστημα στην Αγία Παρασκευή με την ταμπέλα “Sport Vision”. Πιο πρόσφατο κατάστημά της είναι αυτό που ήδη λειτουργεί στη λεωφόρο Βουλιαγμένης στην περιοχή της Γλυφάδας. Όπως αναφέρει ο γενικός διευθυντής της ελληνικής εταιρείας, Βασίλης Καραμανλής, στο Capital.gr ,στόχος της Sport Vision είναι να αποκτήσει 25 καταστήματα στην ελληνική αγορά μέσω οργανικής ανάπτυξης του δικτύου της, ενώ από τον προγραμματισμό δεν λείπει το ενδεχόμενο και κάποιας εξαγοράς, η οποία θα ενισχύσει έτι περαιτέρω την παρουσία την επιχείρησης. Επιδίωξή της σύμφωνα με τον ίδιο είναι να κερδίσει μερίδια από τον ανταγωνισμό της, διευρύνοντας την παρουσία της στη χώρα μας.
Ένας από τους πέντε μεγάλους λιανεμπόρους αθλητικών στην Ευρώπη
Σημειώνεται ότι η Sport Vision αποτελεί έναν από τους πέντε μεγάλους λιανεμπόρους αθλητικών ειδών στην Ευρώπη – μεταξύ αυτών είναι η Foot Locker αλλά και η JD Sports που εξαγόρασε την Cosmos Sport-, που επίσης αποτελεί βασικό συνεργάτη και διανομέα των προϊόντων της Nike. Είναι ενδεικτικό μάλιστα το γεγονός ότι η Nike καθορίζει την εξέλιξη στην αγορά αθλητικών ειδών διεθνώς και διαμορφώνει τη δυναμική των επιχειρήσεων που διακινούν τα προϊόντα της.
Δίκτυο 533 καταστημάτων με προσωπικό 5.800 ατόμων
Φέτος πραγματοποιήθηκε η είσοδος στις αγορές της Τσεχίας και της Σλοβακίας με την εξαγορά αλυσίδας με δίκτυο 100 καταστημάτων και πλέον διατηρεί παρουσία σε 14 αγορές. Το δίκτυό της αποτελείται από 533 καταστήματα συνολικά, αποτελώντας την μεγαλύτερο παίκτη στην λιανική πώληση αθλητικών ειδών των Βαλκανίων, ενώ απασχολεί 5.800 άτομα.
Εκτός από τα εμπορικά σήματα Buzz και Sport Vision που ήδη βρίσκονται στην Ελλάδα, εξετάζεται το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και ένα κατάστημα υπό το concept “tike!” στο προσεχές διάστημα, το οποίο επικεντρώνεται σε ειδικές ή αποκλειστικές συλλογές προϊόντων. Ωστόσο λόγω του ότι τα προϊόντα του αφορούν σε ειδικές ή και σπάνιες σειρές αθλητικών με περιορισμένη διαθεσιμότητα, δεν αναμένεται να δημιουργηθούν περισσότερα του ενός σημεία πώλησης.
To μοντέλο ανάπτυξης στην Ελλάδα θα βασιστεί κυρίως στα καταστήματα με την ταμπέλα Sport Vision, η οποία αποτελεί και την εμπορική επωνυμία με τα περισσότερα σημεία πώλησης σε σύγκριση με τα σήματα – concepts που διατηρεί ο όμιλος. Ανάμεσα σε αυτά είναι επίσης τα καταστήματα “Run ‘n More”, ΕxtraSports, Reality και Planeta που δεν αναμένεται – τουλάχιστον για την ώρα – να έρθουν στη χώρα μας.
Προμήθεια προϊόντων μέσω κεντρικών συμφωνιών
Η διακίνηση των εκάστοτε μαρκών που διαθέτει μέσα από τα καταστήματά της η Sport Vision αποτελεί προϊόν κεντρικών συμφωνιών. Ταυτόχρονα όμως ο σερβικός όμιλος αθλητικών διατηρεί διεθνή δικαιώματα παραγωγής προϊόντων σε δικό του εργοστάσιο που βρίσκεται στο Χονγκ Κονγκ για λογαριασμό εταιρειών όπως οι Champion, Ellesse, Sergio Tacchini, Slazenger. Το συγκεκριμένο γεγονός της προσφέρει τη δυνατότητα να διαθέτει μέσα από τα καταστήματά της προϊόντα από μάρκες διεθνούς βεληνεκούς σε συμφέρουσες τιμές και με καλύτερα περιθώρια κέρδους.
Στην Ελλάδα η αλυσίδα βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης με τον μέχρι στιγμής κύκλο εργασιών της να ανέρχεται στα 4 εκατομμύρια ευρώ, ενώ έως και τον Μάρτιο του 2021 αναμένεται να έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν 5 νέα καταστήματα. Περιοχές ενδιαφέροντος αποτελούν και όλες οι μεγάλες περιφερειακές πόλεις όπως τα Ιωάννινα, η Αλεξανδρούπολη, η Καβάλα, το Ηράκλειο, ενώ προγραμματίζεται η επέκταση με περισσότερα σημεία σε Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Στο στόχαστρο της επιχείρησης είναι εκτός των άλλων η εύρεση καταστήματος επί της οδού Ερμού, λόγω της υψηλής προβολής που προσφέρει ο κεντρικός εμπορικός δρόμος της Αθήνας.
Ψάχνεις εργασία; Μπες στο ergasia.gr και βρες τον επόμενο σταθμό της καριέρας σου!