ΟΣΕ: Δρομολογούνται μόνιμες προσλήψεις για φέτος και για το 2023
Κοινοποίησε το
ΟΣΕ: Δρομολογούνται μόνιμες προσλήψεις για φέτος και για το 2023
ΟΣΕ: Δρομολογούνται μόνιμες προσλήψεις για φέτος και για το 2023
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε με δημοσιογράφους με την ευκαιρία της συμμετοχής του Οργανισμού στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), ανακοίνωσε προσλήψεις για μόνιμο προσωπικό.
Ειδικότερα, ως προς την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού στον ΟΣΕ, ο κ. Πατέρας γνωστοποίησε ότι τον Μάρτιο αναμένεται να προχωρήσουν οι προσλήψεις 90 υπαλλήλων (σταθμαρχών και κλειδούχων), ενώ έχει ακόμα προγραμματιστεί η προκήρυξη, μέσω ΑΣΕΠ, άλλων 27 θέσεων τεχνικού προσωπικού, οι οποίες αναμένεται να καλυφθούν ως το τέλος του 2023. Μέσα στον επόμενο χρόνο προγραμματίζεται να προκηρυχθούν μέσω ΑΣΕΠ άλλες 100 θέσεις, με το προσωπικό αυτό να εντάσσεται στο δυναμικό του ΟΣΕ μέσα στο 2024.
Πέραν της συντήρησης και των προσλήψεων, ο κ. Πατέρας επισήμανε ότι για την καλύτερη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου και την επίλυση των προβλημάτων που σήμερα αντιμετωπίζει, χρειάζεται να προχωρήσουν και οι διαγωνισμοί ανάταξης του δικτύου μέσα από τα τρία προγραμματισμένα έργα Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 130 εκατ. θα προέλθουν από το Ταμείο Ανάκαμψης και τα υπόλοιπα από τα κρατικά ταμεία σε βάθος δεκαετίας.
ΟΣΕ Ιστορία
Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας ιδρύθηκε την 1η Ιανουαρίου 1971 με το Νομοθετικό Διάταγμα 674/1970, ως μετεξέλιξη των Σιδηροδρόμων Ελληνικού Κράτους. Ο οργανισμός ανήκει 100% στο Ελληνικό Δημόσιο. Το 1996 συστήθηκε η ΕΡΓΟΣΕ, ως θυγατρική εταιρεία υπεύθυνη για την εκπόνηση μελετών και για την προμήθεια υλικών. Το 2001 ιδρύθηκε η ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του κτηματολογίου της εταιρείας (real estate) και στη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας του οργανισμού. Το 2005, ο Ο.Σ.Ε. χωρίστηκε σε δύο θυγατρικές εταιρείες: την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ανέλαβε την εκμετάλλευση του δικτύου και την εκτέλεση του μεταφορικού έργου επιβατών και εμπορευμάτων, και τον Ε.ΔΙ.Σ.Υ. (Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής) για τη διαχείριση της σιδηροδρομικής υποδομής και για τη συντήρησή της, ενώ εισπράττει και τα τέλη εκμετάλλευσης από τις σιδηροδρομικές εταιρείες που τη χρησιμοποιούν.[1]
Το 2008, ο Ο.Σ.Ε. εισήλθε σε μία διαδικασία ανασυγκρότησης, εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων.[2] Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανεξαρτητοποιήθηκε από τον Όμιλο Ο.Σ.Ε. και οι μετοχές του μεταβιβάστηκαν στο Ελληνικό Δημόσιο,[3] ενώ ο Ε.ΔΙ.Σ.Υ. απορροφήθηκε από τον Ο.Σ.Ε..[4] Το σχέδιο ανασυγκρότησης προέβλεπε και τη συγχώνευση της ΓΑΙΑΟΣΕ στην ΕΡΓΟΣΕ,[5] η οποία, ωστόσο, δεν πραγματοποιήθηκε. Το 2013 οι μετοχές της ΓΑΙΑΟΣΕ μεταβιβάστηκαν στο Ελληνικό Δημόσιο, παύοντας να αποτελεί μέρος του Ομίλου Ο.Σ.Ε..
Ψάχνεις εργασία; Μπες στο ergasia.gr και βρες τον επόμενο σταθμό της καριέρας σου!