image

Γιατί οι εταιρείες δεν αποκαλύπτουν σχεδόν ποτέ τους μισθούς στις μικρές αγγελίες

Γιατί οι εταιρείες δεν αποκαλύπτουν σχεδόν ποτέ τους μισθούς στις μικρές αγγελίες

Γιατί οι εταιρείες δεν αποκαλύπτουν σχεδόν ποτέ τους μισθούς στις μικρές αγγελίες

Γιατί οι εταιρείες δεν αποκαλύπτουν σχεδόν ποτέ τους μισθούς στις μικρές αγγελίες

Για τους εργοδότες, η εκ των προτέρων δημοσιοποίηση των μισθών αποτελεί περίπλοκη υπόθεση
Πέρυσι, μόνο το 12,6% των εταιρειών παγκοσμίως δημοσίευσε ένα εύρος μισθών σε αγγελίες για εύρεση εργασίας

Στις αγγελίες για εύρεση εργασίας, στο μέρος που αφορά στην αμοιβή της εκάστοτε θέσης, οι ενδιαφερόμενοι
αντί για ένα συγκεκριμένο και ακριβές χρηματικό ποσό, τις περισσότερες φορές συναντούν φράσεις
όπως «ο μισθός θα προκύψει ανάλογα με την εμπειρία» ή ακόμη και πιο περιεκτικά «ανταγωνιστικός μισθός».

Σύμφωνα με έκθεση από την εταιρεία δεδομένων αποζημίωσης Payscale, μόνο το 12,6% των εταιρειών
παγκοσμίως δημοσίευσε ένα εύρος μισθών σε αγγελίες για δουλειά κατά τη διάρκεια του περσινού έτους.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τεχνολογίας WeMaintain, Τομ Χαρμσγουόρθ, δήλωσε όπως μεταδίδει το BBC,
πως ενώ οι περισσότερες εταιρείες γνωρίζουν πάνω κάτω το ποσό που προτίθενται να δώσουν σε έναν υποψήφιο
εργαζόμενο παρόλα αυτά, εσκεμμένα επιλέγουν να μην αποκαλύψουν το μισθό αυτό στις μικρές αγγελίες.

Σύμφωνα μάλιστα, με έρευνες, αυτοί είναι οι τρεις πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους πολλοί εργοδότες
εξακολουθούν να παραλείπουν το μισθό μιας θέσης εργασίας από τις αγγελίες.

Συχνά, θεωρούν ότι η εκ των προτέρων δημοσιοποίηση των χρηματικών απολαβών αποτελεί παγίδα που θα τους οδηγήσει
σε ανταγωνιστικό μειονέκτημα. Άλλες εταιρείες του χώρου δηλαδή, δυνητικά, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν
αυτές τις πληροφορίες για «κλέψουν» ενδεχομένως τους καλύτερους υποψηφίους προσφέροντάς τους πιο γενναιόδωρο μισθό.
Μια τέτοια ενέργεια, ενδέχεται να προκαλέσει τη δυσαρέσκεια του υπάρχοντος εργατικού δυναμικού των εταιρειών
διαμορφώνοντας έτσι, στη συνέχεια και ένα κλίμα καχυποψίας μεταξύ των υπαλλήλων.

Είναι αλήθεια πως το να γνωρίζει ένας υποψήφιος εκ των προτέρων το μισθό που είναι διατεθειμένη μια εταιρεία
να του προσφέρει του δίνει τη δυνατότητα να καταλάβει εάν μια δουλειά πρόκειται να είναι οικονομικά βιώσιμη για αυτόν.
Επίσης, απλοποιεί τις μετέπειτα συνομιλίες με τους υφισταμένους καθώς και τις διαδικασίες πρόσληψης.
Ακόμη, στα πλεονεκτήματα της εκ των προτέρων δημοσιοποίησης των μισθών θα μπορούσε να συμπεριληφθεί το γεγονός
ότι με τον τρόπο αυτό δίνεται στις εταιρείες η ευκαιρία να προσελκύσουν τα καλύτερα και γιατί όχι και τα πιο διαφορετικά ταλέντα.
Η διαφάνεια αναφορικά με το ζήτημα των μισθών διαμορφώνει ένα πιο δίκαιο εργασιακό χώρο στον οποίο η ισότητα των φύλων προωθείται.

Πράγματι, φαίνεται ότι υπάρχει μια ευρύτερη στροφή και τάση προς μεγαλύτερη διαφάνεια σχετικά με τους μισθούς των εργαζομένων.
Στη Λετονία, για παράδειγμα, ένας νέος νόμος που τέθηκε σε ισχύ το 2019 καθιστά υποχρεωτική τη δημοσίευση αναμενόμενων
μισθών σε όλες τις αγγελίες εργασίας. Αλλά και στις ΗΠΑ, το Κολοράντο έγινε η πρώτη πολιτεία που θέσπισε νόμο παρόμοιο
με αυτόν της Λετονίας νωρίτερα φέτος. Απαιτεί από τους εργοδότες να αποκαλύπτουν ωριαίους μισθούς και μισθούς σε όλες
τις καταχωρήσεις απασχόλησης. Διαφορετικά θα βρίσκονται αντιμέτωποι με πρόστιμα που
θα κυμαίνονται από 500 έως και 10.000 δολάρια ανά παράβαση.
Ζητάς  εργασία ; Ενημερώσου για τις τελευταίες αγγελιες εργασιας  ΤΩΡΑ στο ergasia.gr

comment 1


  1. Αγγελος

    Αυτό ακριβώς τραβάμε με την εύρεση εργασίας.. χάσιμο χρόνου.. λεφτά.. ενέργεια.. πρέπει να γίνει παράνομο

    Reply

Άφησε μας το σχόλιο σου


Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Uploading