ΑΣΕΠ: 42 θέσεις εργασίας στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας
Κοινοποίησε το
ΑΣΕΠ: 42 θέσεις εργασίας στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας
Προκηρύσσονται 42 θέσεις μέσω ΑΣΕΠ με επιλογή ωρομίσθιου διδακτικού προσωπικού Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας
Η Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας προκήρυξε την πλήρωση 42 θέσεων
με επιλογή ωρομίσθιου διδακτικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και ωριαία αντιμισθία
για το χρονικό διάστημα από 1η Σεπτεμβρίου του 2021 έως 31 Αυγούστου του 2022.
Όσοι επιθυμούν να προσληφθούν στις προκηρυχθείσες θέσεις καλούνται να υποβάλλουν τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά
στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] της Σχολής ή
ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή (σφραγίδα-ημερομηνία αποστολής)
στη ΣΜΥΑ Αεροδρόμιο Τατοϊου, Λεωφόρος Δεκελείας, ΤΚ 13671,
εντός 10 ημερών από τη δημοσίευση της προκήρυξης.
Πληροφορίες παρέχονται από τη ΣΜΥΑ κάθε εργάσιμη ημέρα, από τις 8:00 έως τις 14:00 στα τηλέφωνα: 210 8195165-169.
Δείτε την Προκήρυξη
Θες εργασία ; βρες στο ergasia.gr
Έμβλημα
“Γνους Πράττε”
(Πιττακού Μυτιληναίου, 650-570 π.Χ. )
(Να ενεργείς έχοντας γνώση)
Το σήμα – έμβλημα της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ) αποτελείται από σύνθεση απεικονιζόμενη επί ασπίδας.
Το γαλάζιο φόντο και τα φτερά αντιστοιχούν στην Πολεμική Αεροπορία. Το βιβλίο συμβολίζει τη γνώση που αποκτείται από τη μάθηση και η δάδα την αέναη μετάδοσή της.
Στο κάτω μέρος απεικονίζονται τα εμβλήματα των τριών Σχολών της ΠΑ, της Σχολής Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας, της Σχολής Υπαξιωματικών Διοικητικών και της Σχολής Ιπτάμενων Ραδιοναυτίλων, όπου με τη συνένωση τους προκύπτει η ΣΜΥΑ. Από αυτήν προέρχονται τρία δυναμικά βέλη που συμβολίζουν τις τρεις κατευθύνσεις εκπαίδευσης που παρέχει η ΣMΥΑ (Τεχνολογικής, Επιχειρησιακής, Διοικητικής & Εφοδιαστικής– Υποστήριξης).
Θέση
Βρίσκεται στην Αεροπορική Βάση (ΑΒ) Δεκέλειας, στο Τατόι Αττικής.
Υπαγωγή
Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαίδευσης
Γενικά
Πρωτοπόροι της ιδέας για την κατάκτηση του αέρα ήταν οι Αρχαίοι Έλληνες. Στην Αρχαιότητα αφθονούν οι πτήσεις Θεών και Ηρώων. Ο φτεροπόδαρος Ερμής πετούσε συχνότατα, ενώ ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος μπορούν να θεωρηθούν οι πρώτοι μυθικοί Αεροπόροι που πέταξαν με ανθρώπινα μέσα. Με την πρώτη εμφάνιση του αεροπλάνου η χώρα μας ως συνεχιστής της μυθικής πτήσης του Ίκαρου και Δαίδαλου έθεσε πρωταρχικό στόχο την ιδέα της χρησιμοποίησης του αεροσκάφους ως πολεμικό όπλο και δημιούργησε τον κλάδο της Πολεμικής Αεροπορίας στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Χιλιάδες χρόνια αργότερα Έλληνες τεχνικοί, οδηγούμενοι από τις ίδιες ανησυχίες µε αυτές του Δαίδαλου και χωρίς να έχουν αξιόλογη πείρα, συντηρούσαν τα πρωτόγονα Αεροσκάφη της εποχής τους, τα οποία για πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία Έλληνες Αεροπόροι χρησιμοποίησαν για πολεμικές αποστολές, κατά τη διάρκεια των Βαλκανικών Πολέμων.
Η εξελισσόμενη πορεία του όπλου της Πολεμικής Αεροπορίας σε συνάρτηση με τη ραγδαία τεχνολογική πρόοδο, την επέκταση της Διοικητικής υποστήριξης, επέβαλε την δημιουργία των τριών σχολών ΣΤΥΑ, ΣΥΔ και ΣΙΡ.