image

5 λόγοι για να εκπαιδευτείς στις πωλήσεις ακόμα και αν δεν είσαι πωλητής

5 λόγοι για να εκπαιδευτείς στις πωλήσεις ακόμα και αν δεν είσαι πωλητής

5 λόγοι για να εκπαιδευτείς στις πωλήσεις ακόμα και αν δεν είσαι πωλητής

Η πώληση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, προσωπικής και επαγγελματικής.
Όλοι μας, από τα παιδικά μας χρόνια ακόμα, είτε το θέλουμε είτε όχι, πουλάμε.
Και συνεχίζουμε να πουλάμε μέχρι τα βαθιά γεράματα.
Το παιδάκι που έπεισε τον πατέρα του να του αγοράσει ένα καινούριο παιχνίδι έχει πετύχει μια πώληση.
80 χρόνια αργότερα, το ίδιο παιδάκι είναι πια παππούς και τη στιγμή που η γιαγιά δέχτηκε να τον αφήσει να δει ποδόσφαιρο,
ενώ στο άλλο κανάλι παίζει το αγαπημένο της σήριαλ, έχει πετύχει άλλη μία πώληση.
Και στο ενδιάμεσο πέτυχε χιλιάδες ακόμα πωλήσεις, στο προσωπικό και το επαγγελματικό του περιβάλλον,
ανεξάρτητα από την επαγγελματική του ιδιότητα.
Συνεχίστε την ανάγνωση και θα ανακαλύψετε 5 λόγους για τους οποίους
ο καθένας μπορεί να έχει μεγάλα οφέλη μαθαίνοντας να πουλάει. 
1) Το επάγγελμα του πωλητή έχει πάντα ζήτηση στην αγορά εργασίας.
 Σύμφωνα με έρευνα που διεξάγεται κάθε χρόνο από μεγάλη εταιρεία εύρεσης προσωπικού,
από το 2008 μέχρι και σήμερα, μία από τις θέσεις τις οποίες δυσκολεύονται να καλύψουν οι επιχειρήσεις,
είναι αυτή του επαγγελματία πωλητή. Ακόμα και αν δεν είσαι πωλητής σήμερα, ίσως αύριο σε απασχολήσει
η καριέρα σε ένα επάγγελμα που έχει πάντα ζήτηση. Αν είσαι άνεργος, φοιτητής ή ψάχνεις μια αλλαγή
στην επαγγελματική σταδιοδρομία σου, η ενασχόληση με τις πωλήσεις ίσως είναι μια ευκαιρία για σένα.
2) Η οικονομική επιτυχία δεν εξαρτάται από τις τεχνικές γνώσεις μας.
Σύμφωνα με έρευνα του Carnegie Institute of Technology, μόνο το 15% της οικονομικής μας επιτυχίας
εξαρτάται από αυτά που διδαχθήκαμε στο πανεπιστήμιο ή σε οποιαδήποτε σχολή.
Το υπόλοιπο 85% εξαρτάται από την ικανότητα μας στην επικοινωνία, την ηγεσία και τη διαπραγμάτευση.
Η πώληση είναι πάνω από όλα επικοινωνία, εμπεριέχει τη διαπραγμάτευση και ο καλός πωλητής πρέπει να ξέρει να ηγείται.
Μαθαίνοντας τις αρχές και τις τεχνικές των πωλήσεων:
  • Οποιοδήποτε στέλεχος μιας επιχείρησης μπορεί να παρουσιάσει καλύτερα τις ιδέες του σε συναδέλφους και προϊσταμένους ώστε να πετύχει το στόχο του.
  • Ο κάθε ελεύθερος επαγγελματίας μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα το πελατολόγιο του
    και να παρουσιάσει καλύτερα τις υπηρεσίες του ώστε προσελκύσει περισσότερους νέους πελάτες και να αυξήσει το εισόδημά του.
  • Ο προϊστάμενος μιας ομάδας μπορεί να διοικήσει αποτελεσματικότερα παρουσιάζοντας τις ιδέες του με τέτοιο τρόπο
    ώστε να γίνονται κατανοητές και αποδεκτές από τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ώστε να αυξηθεί η παραγωγικότητα.
3) Οι βασικές αρχές και τεχνικές των πωλήσεων βρίσκουν εφαρμογή στην προσωπική μας ζωή.
 Όπως είπαμε και στην εισαγωγή του άρθρου, όλοι μας, είτε το θέλουμε είτε όχι, από τη στιγμή που γεννιόμαστε πουλάμε.
Πώληση γίνεται κάθε φορά που η παρέα μας βλέπει την ταινία που εμείς επιλέγουμε ή πηγαίνει στο εστιατόριο που εμείς προτείνουμε,
κάθε φορά που καταφέρνουμε το παιδί μας να φάει φρούτα και λαχανικά, κάθε φορά που θα κάνουμε ένα νέο επαγγελματικό ξεκίνημα
ή ακόμα και μια καινούρια σχέση. Οι τεχνικές πωλήσεων είναι ουσιαστικά τεχνικές επικοινωνίας που θα βοηθήσουν
ένα γονέα να καθοδηγήσει καλύτερα τα παιδιά του, ένα δάσκαλο να γίνει πιο μεταδοτικός και να αποκτήσει σωστή επικοινωνία
με την τάξη του, έναν μοναχικό άνθρωπο να κοινωνικοποιηθεί.
4) Ο ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας είναι μεγάλος. Σήμερα για κάθε αγγελία νέας θέσης εργασίας
οι επιχειρήσεις λαμβάνουν εκατοντάδες βιογραφικά. Τα περισσότερα από αυτά έχουν τα πτυχία, την προϋπηρεσία
και γενικότερα τα τυπικά προσόντα που απαιτούνται για την κάλυψη της θέσης. Αν ο εργοδότης έχει να επιλέξει
ανάμεσα σε μία ταμία ή έναν λογιστή ή έναν οποιοδήποτε επαγγελματία που έχει τα τυπικά προσόντα και σε έναν
που έχει τα τυπικά προσόντα αλλά γνωρίζει και την τέχνη της πώλησης, για ποιο λόγο να επιλέξει τον πρώτο;
Πλέον οι περισσότερες επιχειρήσεις απαιτούν όλα τους τα στελέχη, ανεξαρτήτως θέσης να συμβάλλουν
στην ανάπτυξη της εταιρείας μέσω των πωλήσεων και της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών.
5) Αυτός που ξέρει να πουλάει δε θα μείνει εύκολα άνεργος. Κανένας εργοδότης δε θέλει
να χάσει ένα στέλεχος το οποίο συμβάλλει στην αύξηση του τζίρου και των κερδών μιας επιχείρησης.
Ακόμα όμως και όταν συμβεί κάτι τέτοιο, οι βασικές αρχές και οι τεχνικές των πωλήσεων θα βοηθήσουν
ώστε να παρουσιάσει καλύτερα τον εαυτό του μέσα από το βιογραφικό του και τη συνέντευξη αλλά
και να διαπραγματευτεί καλύτερα τις απολαβές του στην επόμενη εργασία του.
Η συνέντευξη είναι μια διαδικασία πώλησης, μέσα από την οποία οφείλουμε να παρουσιάσουμε
τον εαυτό μας με τον καλύτερο τρόπο, ώστε να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή οικονομική συμφωνία.

leave your comment


Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Uploading