ΔΕΔΔΗΕ προσλαμβάνει 5 άτομα στην ΚΟΡΙΝΘΟ
20/05/2021Θέσεις Εργασίας
Κοινοποίησε το
ΔΕΔΔΗΕ προσλαμβάνει 5 άτομα στην ΚΟΡΙΝΘΟ
ΔΕΔΔΗΕ προσλαμβάνει 5 άτομα στην ΚΟΡΙΝΘΟ
5 άτομα με Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου στο Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας Α.Ε. (Περιοχή Κορίνθου)
Ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας Α.Ε. για την περιοχή της Κορίνθου ανακοινώνει την πρόσληψη 5 ατόμων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας 8 μηνών.
Περίοδος Υποβολής Αιτήσεων: 21/05/2021-31/05/2021
Ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) Α.Ε. διαμορφώθηκε
από τον διαχωρισμό του Τμήματος Διανομής της ΔΕΗ στην Ελλάδα, προκειμένου να συμμορφωθεί
με την 2009/72 / ΕΚ Οδηγία της ΕΕ σε σχέση με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.
Η αποστολή της εταιρείας είναι να αναλάβει τα καθήκοντα του διαχειριστή του δικτύου διανομής στην Ελλάδα.
από τον διαχωρισμό του Τμήματος Διανομής της ΔΕΗ στην Ελλάδα, προκειμένου να συμμορφωθεί
με την 2009/72 / ΕΚ Οδηγία της ΕΕ σε σχέση με την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας.
Η αποστολή της εταιρείας είναι να αναλάβει τα καθήκοντα του διαχειριστή του δικτύου διανομής στην Ελλάδα.
Πρόκειται για μια 100% θυγατρική της ΔΕΗ Α.Ε. που συστάθηκε με τον νόμο 4001/2011, ωστόσο είναι ανεξάρτητη,
διατηρώντας όλες τις απαιτήσεις ανεξαρτησίας που ενσωματώνονται εντός του παραπάνω νομοθετικού πλαισίου.[1]
Με τον παραπάνω νόμο, η ΔΕΔΔΗΕ ανέλαβε δύο διακριτές αρμοδιότητες, την Διαχείριση του
Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΔΔΗΕ) και τη Διαχείριση των αγορών
των Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών (ΜΔΝ). Η ΔΕΔΔΗΕ είναι φυσικό μονοπώλιο στην Ελλάδα
και για τον λόγο αυτό οι δραστηριότητές του επιβλέπονται και ρυθμίζονται από την ανεξάρτητη
Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ). Για τον λόγο αυτό, η ΔΕΔΔΗΕ καταρτίζει και εκτελεί
Πρόγραμμα Συμμόρφωσης το οποίο εγκρίνεται από την ΡΑΕ (απόφαση 678/2014) και
σε αυτό αναφέρονται όλα τα μέτρα τα οποία λαμβάνονται προκειμένου να αποκλείεται οποιαδήποτε
τυχόν μεροληπτική συμπεριφορά, εταιρικών πρακτικών και στρέβλωσης του ανταγωνισμού κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της.[2]
Ως στόχοι της επιχείρησης ορίζονται η ποιότητα εξυπηρέτησης, η ποιότητα της ενέργειας,
η μείωση του λειτουργικού κόστους και η προσαρμογή στις απαιτήσεις του νέου περιβάλλοντος.[3]